Reformer +

NYHED! REFORMER TRÆNING I FIT&SUND DAGNÆS FRA OKTOBER

Timerne foregår på en reformer, som er selve hovedmaskinen indenfor pilates baseret modstandstræning.
Reformerne består af en glidende vogn, fjedre, stropper og en fodbarre. Modstanden opstår af en kombination af din egen kropsvægt samt reformernes fjedre, så du selv kan tilpasse belastningen. Hver deltager på holdet træner i sin egen maskine. 

Reformer bliver en del af vores nye +medlemskab " Reformer & Yoga ". Det vil derfor kræve et ekstra medlemskab eller et klippekort. Medlemskaberne kan oprettes fra 15. september.

Reformer og Yoga INTROTILBUD:

  • Add on til Fit&Sund medlemskab 129,- *(normalpris 199,- / Kræver alm. standard medlemskab og skal oprettes i receptionen)
  • Rent reformer&yoga medlemskab 249,-* (299,-)  køb her
  • 10-turs klippekort 699,- (799,- købes i receptionen) 

*prisen stiger ikke, når tilbuddet udløbet 1. januar. 

Se holdplan for Reformer & Yoga 

Reformer - Træning for hele kroppen 

Reformer træning er styrke – stræk og udholdenhedsøvelser med fokus på funktion, bevægelse, kontrol og stabilitet. Træningen både styrker og smidiggør kroppen på samme tid. Vi træner for at forbedre bevægemønstre, holdning samt opnå forbedret muskelkontrol og styrke.

Øvelserne i Reformerne kan tilpasses, så alle kan være med. Alt efter træningsniveau og evt. skader og skavanker, kan træningen justeres, så den passer præcist til dig og dine behov. Reformerne er et fantastisk redskab, som kan favne alle. Du bliver udfordret på din stabilitet & styrke, koordination & balance samt udholdenhed. Populært sagt er ”core-træning” helt i fokus.

Hvad skal du huske til reformer træning?

Sokker - ikke sko Vi anbefaler, at du har Toe Sox på under timen, for at forhindre dig i at glide, når du laver øvelserne og bevæger dig rundt på reformerne. Toe Sox er special lavede sokker, der har anti-slip dutter på under foden og hver tå, så du bedre kan stå fast. Toe Sox kan købes i vores reception. Du kan alternativt også have dine egne almindelige sokker på. Bare tæer er ikke en mulighed
Udover det skal træningen foregå i træningstøj - gerne forholdsvis kropsnært. Husk også noget vand, så du kan få noget at drikke før, under og efter timen.

Hvad kan du forvente af reformer-træning?
* Lær din krop at kende på en ny måde
* Du vil hurtig se/mærke effekten af REFORMER træning

Typer af hold

Indtil 1. januar vil alle timer være med introduktion til indstilling af reformeren.. 

Reformer Classic

På reformer Classic bruger vi god tid til hver øvelse og tempoet er sat ned i forhold til Reformer fit. På den klassiske reformer time toner du hele kroppen ud fra en klassisk pilates tilgang. Der arbejdes med fokus på at styrke og at forme kroppens kerne. Tempoet i øvelserne skaber et bevægelsesflow med afsæt i funktionel træning af hele kroppen, vejrtrækning og fordybelse i øvelserne.
Timen er for alle som allerede har deltaget på reformer intro, og du går herfra med en følelse af styrke og velvære.

Reformer Fit

På denne reformer time vil du blive mødt af en hård og svedig træning. Fokus ligger på funktionelle øvelser med høj intensitet. Tempoet i øvelserne er højere end på klassiske reformer og du vil opleve en dynamisk og effektiv træning. Din krop vil blive udfordret på både belastning og teknik, så du opnår en både hård men også sund træning. Musikken vil understøtte øvelsernes flow under timen.
Timen er for alle som allerede har deltaget på reformer intro, og du går herfra med en følelse af styrke og velvære.

Gå tilbage

Vælg dit hus


Del dette med dine venner

bubblemedia