Super Saturday 14. marts

Super Saturday er en FITNESSFEST sprængfyldt med indoor cycling, walk, crossfit og meget mere.. Giv den gas på dine yndlings hold eller kast dig ud i noget nyt. Du sammensætter selv dit program for dagen. 

Mellem træningerne kan du ved husets fysioterapeut få 10 min. GRATIS Fysiomassage eller konsultation til en snak om din skavank eller smerter. (bookes på dagen)

Fra kl. 10-12 er det muligt at få målt din fedt-& muskelmasse hos huset diætist (gratis-bookes på dagen)

Kl. 12.00 og kl. 13.00 vil diætisten fortælle om sund livsstil og vaner - her gør hun op med sundhedsmyter og giver gode råd til en sund livsstil med bedre vaner. (tilmeld dig via bookingen)

Der er i år mulighed for at tilkøbe sandwich og Super Saturday t-shirt. 

Det er gratis at deltage. Inviter venner, familie og naboer med
- eventet er nemlig for alle, også ikke-medlemmer!

 

>>> Book dine timer og tilkøb evt. sandwich/t-shirt her


Program for dagen

Fitness

Kl. 9.00-9.45  BodyCombat
En høj intensitets cardio workout, som er inspireret af kampsportsdiscipliner såsom: karate, boksning, taekwondo, tai chi og muay thai.   

Kl. 9.55-10.25 CXWORX (30 min.)
Mave og ryg samt hofter og balder, er i fokus. Der laves bl.a øvelser med redskaber som tubes og elastikker

Kl. 10.35-11.05 BodyAttack (30 min.)
Èn power workout med konditions- og styrketræning leveret i høj-intensive intervaller. Vi kombinerer kondition-, styrke- og stabilitetsøvelser som løb, hop og retningsskift. 

Kl. 11.15-12.00 BodyPump 
Der anvendes vægtstang og skiver med forskellig vægt efter eget ønske. Teknik og løft demonstreres grundigt i løbet af timen, hvor man kommer omkring hele kroppen.

Kl. 12.10-13.00 Dance Retro Funk 
Dans, grin og forbrænd kalorier samtidig. På timen danser vi til en lille koregrafi til en af de gode gamle klassikere.  

Kl. 13.10-14.00 LesMills Hybrid
En blanding af diverse LesMills programmer. 1 leksion med både styrke, cardio og smidighed - få en forsmag på flere LesMills hold. 

Cross Fitness i ExerciseLab

Kl. 9.00-9.55 RawFit Intro - for begyndere
Prøv Rawfit, her er en introduktion til de basale crossfit øvelser som bruges under rawfit - alle kan være med. 

Kl. 10.00-10.55 RawFit ExerciseLab
Crossfit inspireret træning i vores store ExercisLab. 

Kl. 11.00-11.55 RawFit Intro - for begyndere
Prøv Rawfit, her er en introduktion til de basale crossfit øvelser som bruges under rawfit - alle kan være med.

Walk

Walking fitness giver fed toning af kroppen med høj puls og sved på panden. Træningen foregår på specialudviklede gå-bånd - med fokus på skånsom træning af fodled, knæ og ryg
Kl. 10.00-10.45 Walking fitness
Kl. 11.00-11.45 Walking fitness

Bike

Indoor Cycling foregår her på de nye SMART Body Bike cykler. Via App og din smart phone kan du se puls og watt undervejs på timen. Derudover har vi denne gang en OUTDOOR Cycling tur også. 

Kl. 9.00-10.00 Indoor Cycling Wake Me Up

Kl. 10.15-10.45 Indoor Cycling Tabata/HIIT

Kl. 11.00-14.00 OUTDOOR Cycling - landevejstræning med instruktør
Vi kører en god tur på landevejene omkring Horsens - her er plads til alle niveauer. Husk egen landevejscykel. 

kl. 12.10-12.50 Indoor Cycling Watt-test 
Få mere ud af dine timer ved at have indstillet dine watt-tal rigtigt. Vi laver en test, så du efterfølgende får den rette belastning på cyklen. 

kl. 13.00-14.00 Indoor Cycling DUO

Flow/Yoga

Kl. 9.00-10.00 BodyFlow
BODYFLOW forener øvelser fra Yoga, Pilates og Tai Chi, og øvelserne foregår til musik. 

Kl. 10.15-11.00 Stræk & Afspænding
Dejlig stræk i kroppen og til sidst en afspædning

Kl. 11.15-12.00 Pilates
Pilates vil styrke og forbedre din kropsholdning, øge din kropsbevidsthed og bevægelighed, samt give fladere mave og mere veldefinerede muskler. Timen er særligt velegnet, hvis man døjer med ryg- og nakkeproblemer. Pilates er for alle – også mænd! 

Kl. 11.00-12.00 Astanga Yoga
Er en dynamisk yoga system der synkroniserer åndedræt med bevægelser og giver øget fleksibilitet, styrke og udholdenhed, balance, åndedræts kontrol og afspænding.

Kl. 12.10-13.10 Yin Yoga
en gave til din krop, vi skaber harmoni og balance i din krop. Vi arbejder med lange dybe stræk 3-5 min. slipper musklerne fri og dermed spændingerne, åndedrættet falder til ro, og du mærker, at du langsom giver slip og får ro på dit sind

Reformer

Timerne foregår på en reformer, som er selve hovedmaskinen indenfor pilates baseret modstandstræning.
Reformerne består af en glidende vogn, fjedre, stropper og en fodbarre. Modstanden opstår af en kombination af din egen kropsvægt samt reformernes fjedre, så du selv kan tilpasse belastningen.

Kl. 9.00-9.15 Reformer Classic
På den klassiske reformer time toner du hele kroppen ud fra en klassisk pilates tilgang. Vi bruger god tid til hver øvelse. 

Kl. 10.15-10.45 Reformer Fit
På denne reformer time vil du blive mødt af en hård og svedig træning. Fokus ligger på funktionelle øvelser med høj intensitet. 

Kl. 13.10-13.55 Reformer Classic
På den klassiske reformer time toner du hele kroppen ud fra en klassisk pilates tilgang. Vi bruger god tid til hver øvelse. 

Gå tilbage

Vælg dit hus


Del dette med dine venner

bubblemedia